onsdag 30 september 2009

Vecka a la "inteenstidatttänkaenendatanke"

Jag kan erkänna redan nu.. jag har blogginläggstorka. Det beror på intensiteten på den här veckan. Igår sa jag till Jo och tittade olyckligt på honom.
- När ska vi hinna att umgås.
(en liten parentes är att vi umgås så fort det bara går)
Längtar redan till nästa vecka..

Måndag: Jobba Salsa
Tisdag: Jobba Jo:s pappas födelsedag
Onsdag: Jobba (och mellan dessa har Jo klämt in en fika med en polare) Argentinsk Tango
Torsdag: Jobba Träffa min allra bästa Sandra kompis
Fredag: Börja tidigt på jobbet, Datashit. Jag ska vara på jobbet vid 07.00, har ni hört något så dumt. Vid den tiden lever inte jag mentalt (min hjärna som ligger i djupa veck pga födelsedagspresent tänk, ska nu börja användas.. på riktigt). Äntligen avslutas fredagen med en välförtjänt mysfredag!
Lördag: Melodikrysset Yoga och förbereda för födelsedagsfest
Söndag: Andlighet (eller så kanske jag prisar gud med dammsugaren i handen) och så Jo:s födelsedagsfest. (Ja! mamma och pappa! ni är också bjudna, men jag antar att ni inte vill åka 70 mil för Jo:s hemgjorda tårta. Eller så vill ni det, för jag tror den kommer bli fantastiskt god)

UpDate: Vi är två dåliga människor och skolkar från vår Tangolektion, men vi måste ju umgås och nöden har ingen lag. Tur att Jo är på min sida. =)

Inga kommentarer: