måndag 28 september 2009

Underbar helg..

Helgen har varit jättebra. =) I fredags hade jag semester.. det var sååå skönt. Nu kanske ni tror att jag latade mig, men det gjorde jag faktiskt inte. Upp i ottan med Jo, och ut på en löprunda. Fixelifixa en massa saker som behövde göras. Äta lunch med Jo i höstsolen. Sist men inte minst en AfterWork på M:s jobb. Gratis dricka och snacks (bra för smålänningar), samt trevligt sällskap.

Igår var det höstmarknad på Skansen. Det var Jo:s mammas födelsedag (och jag hade lett in dem på detta alternativ, som brukar vara jättetrevligt. Det blev uppskattat). Vädret var verkligen höstigt, och inköpen bestod av en burk Hallonrabarber marmelad och en potatisborste (viktiga grejjer används minst en gång om året, samt vid det årliga julbadet att skrubba ryggen med).

Å nu var det äntligen måndag igen.. Jippie.. eller kanske inte!!

Inga kommentarer: