torsdag 17 september 2009

Rund eller..

Jag har märkt något som inte är speciellt konstigt egentligen.. När man skaffar sig en relation så ökar ens midjemått (Hoppas inte det ökar proportionellt mot antalet månader).

Näringsintaget är ju lite mer frekvent nu än va det var när jag var singel. Det är Fredagsmys, filmtittarmys, SATC tittande och ännu mer soffmysande plus annat mysande och ganska mycket god mat till detta.
Frk C säger att sedan hon blivit tillsammans med M, så har Han fått en "kärleksmage" och den vill hon inte på något sätt önska bort. Eftersom det är ett tecken på allt mysigt som dom haft tillsammans. Gulligt synsätt tycker jag.
Så nu när jag känner att det blivit lite mer Häxa att tycka om, får jag väl se till allt mysigt vi har haft dessa månader som jag och Jo har träffats (på pricken 2 idag faktiskt. Grattis Jo du har överlevt så långt).

1 kommentar:

nillas liv på pinnen sa...

Sååå ska jag se på min övervikt hädanefter! Borde nästan väga lite mer med tanke på att min käresta ochjag varit tillsammans i 30 år...