tisdag 1 september 2009

Idag..

ska jag ta det lugnt (mitt mantra för varje dag). Har just vinkat av Jo (han skulle bara till jobbet, som vilken normal människa som helst inget drama), och nu sitter jag här vid köksbordet med mitt te och känner mig "ja jag vet inte riktigt".

Jag kan väl dra kyssrapporten direkt. Jag tycker att kyssar är något utav det bästa som finns, men när de 10 olika teknikerna skall beskrivas.. hmm. När det börjar jämföras med mat, som tekniken "delikatessen" njaaa... Jag vill bara kyssas, inte ha någon beskrivning hur jag ska göra och definitivt inte något namn (som förknippas med mat).

Fick även en liten guide som bestod av ett flödesschema, där jag kan avgöra hur Kär han är. Väldigt praktiskt.. Tack Cosmopolitan!!
Funderade samtidigt lite på.. jag sparar väldigt mycket tid om jag frågar Jo direkt, så behöver jag inte göra något tidningstest. Undrar just varför ingen kom på det.. hmm. Jag måste bara vara ovanligt klartänkt denna morgon.

Inga kommentarer: