onsdag 9 september 2009

Älskad..

Idag är jag älskad (jag kanske är det annars också, men idag, extra mycket). En mycket ledsen arbetskollega lättade på trycket i morse inne på lab..
-Jag tappade min mobil igår vid fyratiden och jag har inte hittat den än.
Hmm! Stackars du (säger jag lite med medlidande). Hon beskrev den och hoppades väl på, att jag skulle hitta den när jag far runt på mina städrundor i huset.

Japp mycket riktigt.. Några timmar senare så hade jag hennes mobil i handen. Man kan hitta så mycket spännande i soffskarvar (mellan kuddarna) i lunchrummet, och där letade mina små händer (en liten fetich jag har för just soffkuddsskarvar, inget allvarligt)
Jag viftade lite segervisst med mobilen. Hon uttrycker ett väldigt spontant
- Jag älskar dig (härligt tänkte jag)
medan hon slänger sig runt min hals i en passionerad kram (mm lyckliga mig)

Det här är kärlek mina vänner.. till tekniken.

1 kommentar:

nillas liv på pinnen sa...

Haha, den är starkare än någon annan nuförtiden! (Kan det ju verka som iallafall...)